Vaak gestelde vragen over de R-Comp Internet Suite
De Internet Suite van R-Comp, bestaande uit WebsterXL, DialUp en MessengerPro
is pas sinds kort in ons leveringsprogramma opgenomen. Om die reden vindt u
op deze pagina nog niet zoveel antwoorden op de vaak gestelde vragen. Heeft u
onlangs een Internet Suite bij ons aangeschaft en hebt daar een vraag over,
neem dan bij voorkeur contact met ons op via het supportformulier.
Als het modem niet door DialUp wordt gezien, terwijl u er zeker van bent
dat alle instellingen voor modem en seriële poort goed zijn, dan beschikt
u waarschijnlijk een oude versie van de BlockDrivers. Haal de meest
recente versie van de blockdrivers op via Internet en probeer opnieuw.
A :
Als u gebruik maakt van de interne seriële poort dan kan ook de blockdriver
worden gebruikt die zich in !DialUp bevindt.
Shift-dubbel-klik op !DialUp
en open de map Modules.
Hierin bevindt zich een map InternalPC.
Kopiëer deze map naar de overeenkomstige plaats in de BlockDrivers
en probeer opnieuw.
Waarschijnlijk heeft u DialUp reeds geïnstalleerd en heeft u reeds een
verbinding gemaakt met uw ISP, waarbij post is opgehaald. Door een bug in
MessengerPro kan de installatie nu niet worden voltooid.
A :
Zoek de map !NewsDir en open deze met Shift-Dubbel-klik.
Open de map MsgServe.
Hierin bevindt zich een map met de naam Backup.
Verplaats de inhoud van deze map naar een tijdelijke plaats elders op uw
harddisc. Als het goed is kunt u nu MessengerPro gewoon opstarten.
Na het voltooien van de installatie kunt u de inhoud van de Backup map
weer terug plaatsen en zal de binnengekomen post gewoon worden verwerkt.